NALAGANJE

Vpiši iskalno poizvedbo

5 odlik kakovostnega ponudnika gostovanja

Deli

Vsako podjetje ali posameznik, ki se odloči postaviti spletno stran, se mora že na začetku spopasti z vprašanjem glede spletnega gostovanja. Kvalitetno gostovanje je pomembno z več vidikov, od katerih je potrebno gledati prav na vsakega posebej.

Na trgu je ogromno ponudnikov spletnih storitev in gostovanj kot tudi možnosti, da si to nekako uredite sami. Slednje zahteva več finančnih sredstev in precej tehničnega znanja. Pa poglejmo pet odlik, na katere bodite pozorni pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja.

1. Podpora uporabnikom

Podpora uporabnikom je pri izbiri kvalitetnega gostovanja zagotovo ena izmed točk, na katere boste morali biti pozorni. Čeprav menite, da ste sposobni za vse poskrbeti sami, pa boste kaj kmalu ugotovili, da temu ni tako. In takrat boste potrebovali strokovno pomoč.

Klicni center, po možnosti na brezplačno številko, ali pomoč preko spletne pošte 24 ur na dan. Pri takšnem ponudniku gostovanja boste ves čas brez skrbi in vas ne bo zajela panika niti takrat, ko boste ob 22h ugotovili, da je z vašo spletno stranjo nekaj narobe.

2. Ponudnik je na trgu že vrsto let

Da je nek ponudnik spletnega gostovanja na trgu prisoten že več let, po možnosti več kot 10 let, je zagotovo signal, da je zaupanja vreden. Ker je ponudba spletnih gostovanj precej dobro zastopana, je število let na tržišču nekaj, kar bi vam moralo pasti v oči pri izbiri najboljšega gostovanja za svojo spletno stran.

3. Zmogljiva strojna oprema in garancija

Kvaliteten ponudnik gostovanj bo imel na razpolago tudi kvalitetno tehnično opremo. Pri tem imamo vsekakor v mislih sodobne strežnike, opremljene s hitrimi SSD diski, in garancijo na nemoteno delovanje.

Zmogljiv strežnik

Dober ponudnik spletnega gostovnja mora imeti tudi zmogljive strežnike.

Le tako boste vedno vedeli, da je vaša spletna stran v dobrih rokah. Hitri diski pomenijo hiter odziv na zahtevo obiskovalca, končni rezultat pa je tudi vaše dobro zapisano ime; ali domena pri iskalniku Googlu. Saj veste, kaj to pomeni? Boljše pozicije med prikazanimi zadetki in več posla za vas.

4. Odzivi javnosti

Verjetno ni potrebno poudarjati, da se za dobrim konjem vedno praši. To pomeni, da boste o kvalitetnem spletnem gostovanju lahko prebrali na različnih forumih in socialnih omrežjih.

Če veliko ljudi hvali neko storitev, potem zagotovo ne morete zgrešiti z njeno izbiro. Preverite tudi morebitne negativne komentarje in ocenite, ali so relevantni ali zgolj metanje polen pod noge, po možnosti s strani konkurence.

5. Odprtost in dostopnost

Morda spletno gostovanje že imate, pa s trenutnim ponudnikom niste zadovoljni. Če vam bo na novo izbrani ponudnik ponudil brezplačen prenos in uredil vse potrebno za brezskrbno nadaljevanje vašega posla na spletu, ste na pravi poti.

Vsekakor boste veseli tudi normalnih cen in več možnosti plačevanja. Na ta način se ponudnik v največji meri prilagodi svoji stranki in ji da vedeti, da počne vse, kar lahko stori za njeno udobje in kvaliteto storitve.