NALAGANJE

Vpiši iskalno poizvedbo

5 napak, ki jih lahko storite pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja

Deli

Da je izbira ustreznega spletnega gostovanja zelo pomemben korak do nove spletne strani, se marsikdo ne zaveda. Ni namreč vseeno, komu zaupamo gostovanje svoje strani, saj je od tega lahko odvisno, ali bo naš posel uspešen ali ne.

Nikakor ni dovolj le nekje imeti nastanjenih datotek, ki vsebujejo bazo našega spletnega mesta. Pomembno je, da je ponudnik gostovanja na tekočem s tehnologijo strojne opreme, ima kvalitetne pogoje za njeno namestitev in tudi ekipo za podporo. Nikar ne spreglejte naslednjih napak, ki jih lahko zagrešite pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja.

1. Ponudnik nima ustrezne podpore uporabnikom

Če kaj, potem je to ena največjih težav, na katero naleti uporabnik, ki je spletno gostovanje zaupal napačnemu ponudniku. Sicer je dandanes že težko naleteti na takšnega, ki tehnične podpore v celoti ne bi ponujal, a vendarle se podpora od podpore razlikuje.

Tehnična podpora uporabnikom

Tehnična podpora uporabnikom kot pomemben del storitve spletnega gostovanja.

Tisti najboljši vam bodo nudili brezplačno podporo 24 ur na dan, pri čemer se razume, da ta poteka preko različnih kanalov. Vsekakor 24 ur preko spletne pošte, v dnevnih urah pa v živo tudi preko telefona ali spletnega klepeta. Le tako boste namreč lahko karseda hitro poskrbeli okoli težav na spletni strani ali zgolj prosili za pomoč v trenutkih, ko se vam bo zataknilo.

2. Slaba varnost

Bodite izjemno pozorni na to, da se vaš bodoči ponudnik gostovanja zaveda varnosti in ima svoje strežnike ustrezno zavarovane ter posodobljene. Obenem pa je zelo pomembno tudi to, da vam zagotavlja redno shranjevanje rezervnih kopij spletne strani.

Lahko se zgodi, da vam jo zagodejo nepridipravi ali pa kakšno ušpičite celo sami in spletna stran v trenutku izgine. Takrat boste svoje srce umirili šele, ko vam bo nekdo povedal, da obstaja rezervna kopija in bo vaša stran nazaj kot bi mignili. Raje pa to informacijo pridobite že prej.

3. Neprimernost tehnične opreme

Za gostovanje vaše spletne strani je dobro le najboljše. To pomeni, da ne želite gledati, kako zelo počasi se stran nalaga, ampak ravno obratno. Ponudnik gostovanja, ki da nekaj nase in na svoje stranke, se tega še kako dobro zaveda. Zato ponuja spletno gostovanje na strežniških sistemih z najsodobnejšo strojno opremo in najhitrejšimi SSD diski.

4. Ne ponuja naprednih storitev

Da se boste lahko neobremenjeno spopadli s svojo prisotnostjo na spletu, boste potrebovali napredne in pričakovane storitve. Ena teh je zagotovo nadzorna plošča cPanel v slovenskem jeziku, kjer boste enostavno poiskali in uredili popolnoma vse, kar se vaše spletne strani tiče. Naložili aplikacijo, kot je WordPress, dodali domeno, odprli predal za spletno pošto in nadzorovali količino pretoka informacij.

Nadzorna plošča cPanel

Nadzorna plošča cPanel je uporabniku prijazna in izjemno funkcionalna.

Prav tako boste enostavno upravljali z bazo podatkov, izbrali verzijo PHP in še ogromno drugih reči, ki so v tem poslu nepogrešljive. Kvaliteten ponudnik bo imel za vas tudi SSL certifikate in različne pakete gostovanja, med katerimi bo denimo tudi reseller, ki vam bo omogočil, da boste lahko spletno gostovanje tržili celo sami.

5. Izbrali ste ceno pred kvaliteto

Ena pogostejših napak pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja se pripeti, ko človek gleda zgolj na ceno. V tem primeru je vsekakor bolje dati nekaj več, saj se lahko pri »poceni« gostovanju hitro opečete. Ste opazili skoraj neverjetno ponudbo iz tujine?

Spletno gostovanje v tujini ni pretirano pametna odločitev iz dveh razlogov. Eden tiči v tem, da je za slovensko spletno stran bolje, da gostuje na strežniku, ki se nahaja v Sloveniji, saj je tako hitreje naložena, obenem pa nanjo lepše gleda tudi Google. Drugi razlog pa je, da boste v primeru težav pri slovenskem ponudniku precej hitreje in enostavneje rešili zagato.